Min blogg handlar om mina fritidsintressen. Det som ligger mig varmt om hjärtat är quilt/lappteknik. Gillar att resa och se mig om i världen. En annan passion är inredning/design. Tycker det är såå fint att mixa gammalt/nytt.



Besök hos goda vänner i Sundsvall...

I helgen har vi varit till Sundsvall med våra vänner K och L. Lördag/söndag bodde vi på hotellet på Södra Berget. Vilken utsikt! Vi hann göra massor av roliga saker tillsammans. Tillbringade eftermiddagen på deras fina SPA avdelning snacka om rekreation för själen... Vi har haft en toppenhelg med några av våra närmasta vänner..
Ätit gott!!!
Första natten sov vi hemma J och A. De bor på landet några mil söder om Sundsvall med ett enormt vackert läge. På gården har A en liten helmysig gammal stuga med flera små rum. Gissa om jag är avund!! A har inte bara EN vävstol .. På bilden syns bla en mattväv och ett snyggt vävt tyg som A vävt under sommaren och ska klä om deras köksoffa med.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var verkligen en toppenhelg vi hade!
Din hemsida är jättefin också.
Bra jobbat! Kerstin

Anonym sa...

Ni verkar ha haft det jättemysigt! Spa, waow, det känns som att man behöver det nu i höstmörkret!
Anna-G

Copyright @ Skaparglädje | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger