Min blogg handlar om mina fritidsintressen. Det som ligger mig varmt om hjärtat är quilt/lappteknik. Gillar att resa och se mig om i världen. En annan passion är inredning/design. Tycker det är såå fint att mixa gammalt/nytt.



Rolig post!!

Yes! kvällen räddad med massor av rolig läsning / väntade på mig när jag kom hem efter en lång arbetsvecka.. Först blir det bio med hela familjen "Luftslottet som sprängdes". I veckan beställde jag boken via en länk på en blogg. Det är en gammal bok från 1997 "Små lapptäcken" av Adele Corcoran/Caroline Wilkinson
Innehåller bla många fina Amish mönster. Bläddrade lite löst i den när vi besökte Quiltkvinnorna i höstas. Har sökt den länge passade på att fråga D. Tro det eller ej nog hade D boken. Det finns nog inte någon bok som inte Älvsbyborna har...
Har sedan fortsatt leta denna bok.. Ack den som ger sig!

1 kommentarer:

Pumlans flitiga fingrar sa...

Jaha!!! Den ser spännande ut! Vi får väl titta i den på onsdag?
A-G

Copyright @ Skaparglädje | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger