Min blogg handlar om mina fritidsintressen. Det som ligger mig varmt om hjärtat är quilt/lappteknik. Gillar att resa och se mig om i världen. En annan passion är inredning/design. Tycker det är såå fint att mixa gammalt/nytt.



Färdiga Sy Askar!


Här är mina två syaskar.Gissa om det känns skönt att äntligen vara färdig.! Det är ganska mycket piller men ändå väldigt roliga att göra. En utmaning! Imorgon ska vi träffas i vår Quiltgrupp för att sy Pytte-täcken. Jag ska sy upp och försöka använda restbitar ur min skräp låda. Skönt att kunna återanvända/rensa och inte alltid köpa nya tyger.
Här är mitt fina lingarn! Har hunnit sticka halva bakstycket.Visar senare!

6 kommentarer:

annemarlen sa...

Jättesnygga askar, båda två. Verkar vara en del pyssel med dem.

Härligt lingarn, spännande att se vad som blir av det :-)

Trevlig helg!

Pumlans flitiga fingrar sa...

Kul att se askarna färdiga. Härliga toner på locken. Ta gärna med dem nästa gång så kan vi väl fota de som är färdiga nu. Så får vi göra samma med nästa grupp.

Stickmoster sa...

Jättesnyggt lingarn, är det lättstickat?

Lotte sa...

Vilka fina syaskar.. Jag har sett dessa askar på flera olika håll. Finns det något mönster att köpa?

Ostickat sa...

skickar en stor tumme upp :)

Brita - the QuiltTopMaker ;-) sa...

Så snygga de blev! :-)

Copyright @ Skaparglädje | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger