Min blogg handlar om mina fritidsintressen. Det som ligger mig varmt om hjärtat är quilt/lappteknik. Gillar att resa och se mig om i världen. En annan passion är inredning/design. Tycker det är såå fint att mixa gammalt/nytt.



Orange är min färg!

Tänk vilken tur, i vår är det orange som gäller! Upptäckte det när jag var runt i lite olika kläd butiker under sportlovet. Vårens färg! Som ni ser så har jag två projekt på gång för närvarnade en sjal i super tunt ull garn stickas i spetsmönster. Den lilla påsk duken/vepan är ett projekt i vår Quiltgrupp som nu håller på ta form. Idag har vi haft toppenväder här i Boden, gått broarna runt i det vackra vädret på förmiddagen. Nu väntar middag! Ha de gott så ses vi senare!

1 kommentarer:

Pumlans flitiga fingrar sa...

Kommer du ihåg när jag för en hel del år sedan föreslog orange som en accent i något projekt du gjorde? Det var inte något som kändes aktuellt då, men nu ser det ju helfräscht ut! Dina höns ser så glada ut!

Copyright @ Skaparglädje | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger