Min blogg handlar om mina fritidsintressen. Det som ligger mig varmt om hjärtat är quilt/lappteknik. Gillar att resa och se mig om i världen. En annan passion är inredning/design. Tycker det är såå fint att mixa gammalt/nytt.



Stickad halsduk blev Fuskpolo...

Jag började tidigt i sommras att sticka en stor trekantig schal, som stickas i rätstickning. När jag senare under semstern hittade det färgstarka 1 - trådiga garnet från Färgkraft på Hemslöjden i Falun/ det kunde jag bara inte motstå.. Eftersom jag gillar lite mer färgstarka toner...
Repade då upp min på började schal, stickade i stället en fuskpolo som ska bli en present till min mor.
Ni får förhoppningsvis se min schal lite senare i höst...

0 kommentarer:

Copyright @ Skaparglädje | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger