Min blogg handlar om mina fritidsintressen. Det som ligger mig varmt om hjärtat är quilt/lappteknik. Gillar att resa och se mig om i världen. En annan passion är inredning/design. Tycker det är såå fint att mixa gammalt/nytt.



Syfestivalen

I morgon bitti kommer taxin och hämtar mig 4.25 då flyger vi till Arlanda jag och mina två kollegor. Ska bli så kul! Tänk först en heldag i Stockholm med bla Nordiska museet där de nu är en stor Slöjdutställning som handlar om skolslöjden och hur den har förändrats i tiden. Snacka om flyt att den startar just nu när vi kommer. Lite shopping ska väl också hinnas med i alla fall. Gudrun Sjöden är ett måste för min del!
Sen ska vi äta gott och förhoppningsvis somna o vaggade med tanke på den tidiga morgonen. Fredagen blir en heldag på mässan i Älvsjö "Syfestivalen" gissa om vi kommer att hänga på låset. Tänk att gå omkring och frossa bland alla fina tyger och garner samt hämta en massa inspiration till nya projekt. Oj, så kul! Vi ska också vara med på någon workshop. Längtar! Äntligen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha Så Himla Kul!!!!!!!! B

Kickelinassylya sa...

Å det låter jätteroligt.

Brita sa...

Ha det så jättetrevligt! Och ta med stooora väskan!! ;-)

Pumlans flitiga fingrar sa...

Ja, ta med STÖRSTA väskan! Hoppas ni får fina dagar. Shop till you drop! Inspirera oss när du kommer hem!

Copyright @ Skaparglädje | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger