Min blogg handlar om mina fritidsintressen. Det som ligger mig varmt om hjärtat är quilt/lappteknik. Gillar att resa och se mig om i världen. En annan passion är inredning/design. Tycker det är såå fint att mixa gammalt/nytt.



Tjejträff !

Bilderna är mörka vilket är jättebra! Då syns vi inte så väl.....hi hi
I torsdags träffade jag alla mina barndoms kompisar hemma hos A. En av tjejerna var hemma och hälsade på sin mor och sina bröders familjer nu under sin julledighet. L bor i vanliga fall i Uppsala. Det är alltid lika kul att träffas... Vi lärde känna varandra i småskolan och har behållit kontaken. Vi träffas och gratulerar varandra när någon av oss fyller år. Det har vi gjort i alla tider vilket vi fortfarande håller fast vid...

1 kommentarer:

kristine sa...

Hörru du du! min advokat kommer att kontakta dig för man får inte visa kändisar hur som helst. hi hi
Tyvärr dej släpper jag inte in i min nya bil för vem vet vad du kommer att berättar om den färden. ha ha / detta kommer att kosta handvärmare. Mvh kristine

Copyright @ Skaparglädje | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger